Πέμπτη, 16 Δεκεμβρίου 2010

Μια ακομα εμπειρια


Με ψάχνεις?Ειμαι χαμηλα. Πολυ χαμηλα.τοσο που δεν μπορεις να με δεις. Ακομα και να ακουσεις τι σου λεω σου ειναι πολυ δυσκολο.Μην ρωτας πως βρεθηκα εδω.Τωρα πια καμια σημασια δεν εχει. Μπορει να με δεις. Εσυ αυτο ελπιζεις το ξερω, Μπορει ομως και οχι. Εγω αυτο πιστευω. Δεν ειναι και τοσο ασχημα οσο νομιζεις. Εδω μεσα εχει φτερωτα γουρουνια(τις επονομαζόμενες Ροζαλιες) εχει επισης αιωρούμενα λουλουδια. Μαργαριτες και κατι αλλα μπλε με ασημοσκονη πανω τους(αυτα δεν θυμαμαι καθολου πως τα λενε).Αλλα αν θες τη γνωμη μου φύγε οσο ειναι καιρος ακομα. Γιατι ειμαι ικανη να σε τρελανω με τον κοσμο που ειμαι τωρα μονο με την περιγραφη του. Αν σκεφτεσαι να κατεβεις εδω που ειμαι εγω να εχεις το νου σου πως τιποτα απο αυτα που νομιζεις πως ξερεις δεν ειναι πραγματικο. Ζεις σε πλανη με λιγα λογια. Για παραδειγμα η φραση "Κοιτα με οταν σου μιλαω"που συνιθιζες να μου λες. εδω μεταφραζεται ως"οταν σου μιλαω κανε κωλοτουμπες" Τιποτα δεν λειτουργει οπως το ξερεις.Για παραδειγμα τα ρολογια μετρανε το χρονο αντιστροφα. Δεν νομιζω λοιπον πως θα το αντεξεις. Για αυτο ακου για μια τελευταια φορα αυτο που σου λεω και φυγε. Εσυ εισαι αδύναμη. Για να το αντεξεις θα πρεπει να εχεισ γερα νευρα,αντοχες και κυριως να ξεχασεις αυτα που ηξερες για το ορθο και το παραξενο.Αν θες να επιβιωσεις." Ειπε. Εγω ειμαι αδυναμη για κατι τετοιο σκεφτηκα και πηρα το δρομο της επιστροφης.Η επιβιωση ειναι σχετικη παρόλα αυτα. Κάποιοι για παραδειγμα επιβιώνουν εχοντας απλα ενα πιατο φαι και ενα μπουκάλι νερο. Αλλοι παλι επιζητουν και αλλα πραγματα. Οπως να μην διαταρρασεται ο κοσμος τους. Δεν θα μιμιθω την Αλίκη στη χωρα των θαυματων που αφοτου εφαγε το μανιταρι ο κοσμος της αλλαξε ριζικα χωρις να επιρεαστει ιδιαιτερα απο τις ταιράστιες αλλαγές. Είχε δίκιο λοιπον σε αυτο που μου ειπε. Εγω πράγματι μπορει να τρελαθω εκεί πέρα. Όπως ακριβώς τρελάθηκε κι εκείνη μέσα στη πλάνη του εγκεφάλου της . Τα μαγικά μανιτάρια δεν ήταν πραγματικά μαγικά και ο κόσμος που ζούσε ήταν μόνο ένας κόσμος φανταστικός στον οποίο κινδύνεψα να εγκατασταθώ κι εγώ. Με απέρριψε όμως γιατί με ήξερε. Και ήξερε πως πράγματι εγώ, θα τρελαινόμουν πολύ πιο γρήγορα, πολύ πιο άσχημα απ' ότι τρελαίνονταν εκείνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου