Τρίτη, 1 Μαρτίου 2011

Το βαλς των απερίγραπτων συναισθημάτων


Toν κοίταξα. Ποσο όμορφος ειναι...Δεν χορταινω να τον κοιταζω.Να ειναι τα χειλη του που τον κανουν τοσο μαγευτικο;Ναι ειναι το ομορφο χαμόγελό του;Να ειναι τα καταπράσινα μάτια του; ή μήπως είναι το μοναδικό του βλέμμα που κάθε φορα που συναντα το δικο μου νιώθω κάθε κύτταρο του κορμιού μου να ηλεκτρίζεται;
Να τι μου κανεις κάθε φορα που σε κοιταζω.Νομίζω πως σάγαπω ακόμη περισσοτερο. Μαγνητίζομαι. Σε ερωτευομαι ακομη λιγο παραπανω. Δεν ξέρω πως λεγεται αυτό που μου συμβαινει. Αυτο το γρηγορο και απροσδιόριστο βαλς συναισθημάτων.Αγάπη μου, συνεχιζε να με κοιτας. Μονο αυτο θελω. Να κοιτω μες στα ματια σου και να βλεπω τον κόσμο όλο.
Για σενα θα έπεφτα με φόρα από τον πιο ψηλό γκρεμό. Θα βουτούσα στο βάθος της γης φωνάζοντας μεχρι τελικα η ανασα μου να κοπει ποσο πολυ Σ΄αγαπω! Και πως αυτη τη στιγμη πεθαινω για σενα. Σου χαριζω απλοχερα τη δικια μου ζωη!Γιατι αυτο ειναι η αγαπη. Για σενα θα καιγομουν και θα φωναζα πως η ζωη μου.Πως σαγαπω και πως δεν με νιαζει που αυτα τα λεπτα ειναι τα τελευταια μου λεπτα στη γη.Γιατι ετσι ειναι η αγάπη. Ειναι έτοιμη να θυσιαστει γι'αυτον που με τόση δυσκολια την κατακτησε. Ειναι η φυση της απλα.
Μπορω να καθομαι και να σε κοιταζω με τις ώρες. Να σε κοιτώ και να βλέπω μέσα στα μάτια σου όλες τις αληθειες του κόσμου, ολους τους αγριους ωκεανους, ολα τα βουνα, όλα τα καστρα των παραμυθιων μου.Κοιτω τα χείλη σου. Θυμίζουν μυροδάτο ροδάκινο που θες να το δαγκωσεις και να γευτεις την εκλπετισμενη γευση του.
Δεν κρατιεμαι αλλο. Δεν εχει νόημα εξαλλου να σε αποθεώσω για μια ακομη φορα.
Τα χείλη μου συναντουν τα δικά του. Η ίδια γνώριμη και αγαπημένη γεύση. Η γλώσσα του συναντα τη δικια μου. Νιωθω μια νατριχιλα να ξυπνα καθε κυτταρο του κορμιου μου. Το σωμα μου αποζητα οσο τίποτα άλλο να συναντηθει με το δικο του. Να χορεψουν μαζι αυτο το ατελειωτο,απεριγραπτο, μοναδικο βαλς συναισθημάτων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου