Κυριακή, 4 Μαρτίου 2012

Οι λάνθασμένες επιλογές


"Αγαπημένη X,
Αυτή τη στιγμή που γράφω τούτο εδώ το γράμμα θέλησα να σου πω πως το μοναδικό πράγμα που με ευχαριστεί είναι η θέα του Ιονίου που απλώνεται μπροστά μου. Λυπάμαι για τα συναισθήματα που προκάλεσα σε εκείνους που αγαπούσα ή ακόμη χειρότερα με αγαπούσαν και τους πρόδωσα. Δεν ξέρω γιατί το έκανα αυτό, δεν ξέρω τι με έπιασε και γιατί ενώ αγαπώ τόσο πολύ τους ανθρώπους τους κάνω να φεύγουν μακριά μου.. Έκανα τις λάθος επιλογές. Σε όλα. Στις σπουδές, στη δουλειά, στις φιλίες, στον έρωτα.. Άφησα τον έρωτα να πετάξει μακριά από εμένα και όσο και αν προσπάθησα μετά αυτός δεν γύρισε κοντά μου. Έχασε το δρόμο του και ταυτόχρονα με έκανε να χάσω και εγώ τη φωνή μου για να προσελκύσω έναν άλλον, νέο έρωτα.
Μόνο εσύ έμεινες. Μείνε μαζί μου μέχρι το τέλος. Νοερά τουλάχιστον. Η μόνη μου φίλη, η μόνη μου ερωμένη, το ξεχωριστό στήριγμα. Ξέρω τι θα μου έλεγες αν το άκουγες και δεν το διάβαζες όπως κάνεις τώρα. Να κάνω υπομονή και να παλέψω για τη ζωή. Γιατί η ζωή είναι δώρο ανεκτίμητο. Η αρρώστια φίλη μου προχωράει όλο και περισσότερο. Χάνω τον εαυτό και το σώμα μου. Αυτό είναι που δεν μπορώ να βλέπω. Ανέκαθεν με τρόμαζαν οι αλλαγές. Ξέρω πως θα σε πληγώσω αβάσταχτα με την απόφαση μου αυτή. Αλλά είναι η τελευταία μου επιλογή. Ελπίζω να είναι σωστή. Δεν το κάνω μόνο για εμένα αλλά και για σένα. Η εικόνα μου δεν έχει αλλοιωθεί ακόμη. Και αυτή την εικόνα θέλω να έχεις για πάντα. Νιώθω αδυναμία. Σχεδόν μπορώ να ακούσω το θάνατο να περνάει από δίπλα μου. Προσπάθησε να καταλάβεις. Ελπίζω για μια και μοναδική φορά να επιλέξω το σωστό.Έχω γίνει ένα με τη θάλασσα. Δεν ήθελα να φύγεις και εσύ από κοντά μου. Δεν ήθελα να βασανιστείς με την αρρώστια μου. Σ'αγαπάω φίλη μου"
Για πάντα κοντά σου η Α.

1 σχόλιο: