Δευτέρα, 30 Ιουλίου 2012

Να καούμε μαζί

Θέλω ν'ανεβώ στον ήλιο και να καώ. Όχι μόνη μου όμως. Θα έχω πάρει και εσένα. Και θα καιγόμαστε μαζί. Κάθε κύτταρο μας, κάθε μας κοινή ανάμνηση κάθε αστρόσκονη θα δοθεί πίσω στον δημιουργό της και εκείνος θα λάμψει για μια στιγμή ακόμη περισσότερο.. Μη φοβάσαι αγαπημένε μου να καείς μέσα στον ήλιο και να γίνεις μια μάζα,ένα με εμένα. Εγώ θα έλιωνα πάνω στο σώμα σου και έτσι θα γινόμασταν ένα και στο σώμα. Πές μου πως με θες. Πές μου πως μ'αγαπάς.Έστω λίγο. Μόνο λίγο μου αρκεί για να με κάνει να πετάξω. Θέλω να καούμε μαζί. Θέλω να μου πεις πως θα το κάνεις κι ας μην το εννοείς. Το ψέμα σου θα είναι τόσο αναγκαίο. Σχεδόν ζωτικής σημασίας για εμένα. Το έχω ανάγκη αυτό το ψέμα σου. Δεν φαντάζεσαι πόσο... Προσπάθησε για λίγο κι εγώ σου υπόσχομαι πως αν προσπαθήσεις να με κάνεις ευτυχισμένη, εγώ θα σε κάνω να με ερωτευτείς. Έλα να πετάξουμε μαζί ως τον ήλιο και ύστερα ας καούμε. Θα καούμε κι ας μη το θές μωρό μου. Γιατί αυτή είναι η φυσική κατάληξη. Όταν τα δύο μισά εννωθούν και γίνουν ένα περνάνε στην αιωνιότητα. Και καίγονται και λάμπουν για πάντα. Κοιταξε ψηλά τώρα που μου κρατάς το χερί. Θα τα δείς. Ήδη αρχίζεις και δίνεσαι, και δεν καταλαβαίνεις ακόμα πόσο με ερωτεύεσαι..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου