Πέμπτη, 4 Οκτωβρίου 2012

Η πράσινη καρό ζακέτα

Πόσο χαίρομαι που σε βλέπω πάλι!Ίδιος κι απαράλλακτος μετά από τόσους μήνες. Ούτε τα μαλλιά σου δεν άλλαξες, ούτε κι έπαψες να φοράς την πράσινη, καρό ζακέτα. Ξέρεις, σ'έχω συνδυάσει με αυτή τη ζακέτα. Όποτε σε φέρνω στο μυαλό μου φοράς αυτό το πράσινο καρό. Σου πάει πάρα πολύ, στο χρώμα, στο μήκος, στο στυλ αλλά αναρωτιέμαι...πρέπει άραγε να επιμένουμε σε κάτι που μας ταιριάζει και να προσκολλάμε σε αυτό χωρίς να κοιτάζουμε μήπως βρούμε κάτι που να μας ταιριάζει περισσότερο και στο χρώμα, και στο μήκος και στο στυλ;
  Από την άλλη σκέφτομαι πως αν τελικά βρεις κάτι άλλο που αρχικά θεωρήσεις πως σου ταιριάζει πολύ περισσότερο και πετάξεις την πράσινη καρό ζακέτα και την ξεχάσεις πια τελείως, τι θα γίνει αν δεις πως το νέο σου ρούχο τελικά δεν σου ταιριάζει όπως η πράσινη ζακέτα που πέταξες, ούτε το μήκος σε καλύπτει αρκετά αλλά ούτε και η ποιότητα είναι ίδια; Τι θα κάνεις τότε που η πράσινη ζακέτα πετάχτηκε ή ανήκει πλέον σε κάποιον άλλον; Δεν μπορείς να την πάρεις φυσικά γιατί την παράτησες για να πάρεις την καινούρια.. Σε βασανίζει συνεχώς αυτό το δίλημμα  Σταθερότητα στην μετριότητα ή μήπως κυνήγι στην τελειότητα; Μα το πρόβλημα αγαπούλα μου είναι ότι κανείς δεν σου εγγυάται ότι θα βρεις την τελειότητα. Μπορεί φυσικά να είσαι στην ιδανικότερη δυνατή κατάσταση αλλά να κουράστηκες με τη ρουτίνα, να κουράστηκες να μη φαντάζεσαι στον εαυτό σου ανεξάρτητο. Καταλαβαίνω. Αλλά εγώ δεν είμαι σαν τη ζακέτα σου ψυχή μου. Γιατί ξέρω οτιδήποτε σε βασανίζει κι εγώ βασανίζομαι ακόμα περισσότερο που δεν νιώθω ότι νιώθεις. Μακάρι να νιώθαμε και οι δυο το ίδιο. Όποιο ίδιο κι αν ήταν αυτό.
 Φόρα τη ζακέτα που σου πάει κι αν ποτέ κουραστείς τόσο πολύ μαζί της άστη στην άκρη. Να τη φροντίζεις όμως και να την περιποιήσε όσο καιρό δεν τη φοράς. Κανείς δεν θα σου εγγυηθεί πως όταν -και αν- γυρίσεις πίσω σ'αυτή θα σου έρχεται όπως παλιά βέβαια. Πόσο δύσκολο ακόμα και για την πράσινη, καρό ζακέτα.. Έτσι είναι αυτά όμως.. Όταν ρισκάρεις τα παίζεις όλα για όλα. Μια ζακέτα που θα χαλάσει στο χρόνο, μια σχέση που θα διαλυθεί σε χίλια κομμάτια και δεν θα μπορέσει ποτέ να είναι όπως παλιά. Όλα, όλα επιλογές...

2 σχόλια: