Τρίτη, 8 Ιανουαρίου 2013

Η επιστολή μια χιονισμένη μέρα

Πάει καιρός που σου χα γράψει και σήμερα ένιωσα μια αβάσταχτη ανυπομονησία να σου στείλω μια ακόμη επιστολή...
Σου γράφω πίνοντας τσάι καραμέλα κουκουλωμένη με αυτήν την υπέροχη φλις κουβερτούλα που μου είχες χαρίσει στα γενέθλιά μου. Τις τελευταίες μέρες ταλαιπωρούμαι από έναν τρομερό πονόλαιμο και αναγκάζομαι να μένω κλεισμένη στο σπίτι.Τουλάχιστον έχω το τζάκι που καίει ολημερίς Έξω χιονίζει και είναι πάρα πολύ όμορφα. Το έχει στρώσει στα έλατα για τα καλά και υποθέτω πως κάνει πολύ κρύο. Μου λείπεις αλλά όχι όσο την προηγούμενη φορά. Ξέρεις, έπειτα από τόσο καιρό τα πράγματα αλλάζουν.
Δεν βοηθάει και τόσο ο καιρός. Ξέρεις, θυμήθηκα την αδυναμία σου στο χιόνι. Σε θυμήθηκα πως πεταγόσουν κάθε φορά που έριχνε νιφάδες. Θυμήθηκα το πρόσωπο σου όταν έβλεπε παχύ στρώμα χιονιού στην αυλή. Θυμήθηκα ύστερα και το δικό μου πρόσωπο αγανάκτησης όταν ξεκινούσες έναν ύπουλο και ανελέητο χιονοπόλεμο.
Σε λυπάμαι που δεν είσαι εδώ να χαρείς τις νιφάδες του χιονιού δίπλα στα φλεγόμενα ξύλα. Σε λυπάμαι που μάλλον θα βρίσκεσαι σε κανένα σαλέ στον Παρνασσό. Ούτε ο Παρνασσός ούτε και κανένα άλλο μέρος εδώ που τα λέμε δεν έχει τζάκι σαν το δικό μου, ή κρεβάτι σαν το δικό μου, ή άρωμα σαν το δικό μου ή τέτοια σοκολάτα σαν αυτή που θα πιω αμέσως μετά το τσάι μου. Σε λυπάμαι γιατί κανένα άλλο μέρος δεν θα έχει εμένα.
 Ελπίζω αυτή η επιστολή να σε βρει και σένα κάπου ήσυχα με χιόνι. Ελπίζω να σκέφτεσαι και εσύ συνέχεια πως περνούσαμε μαζί όταν χιόνιζε. Τέλος, ελπίζω αν κατεβείς τελικά να παίξεις χιονοπόλεμο, το πρόσωπο σου να θυμίζει το δικό μου όταν εσύ ήσουν εκείνος που ξεκινούσε να μου πετάει χιονόμπαλες ύπουλα. Να προσέχεις το χιόνι γιατί μπορεί να κρυώσεις και έτσι να καταλήξεις να είσαι κι εσύ κάπου κουκουλωμένος φυσώντας τη μύτη σου, πράγμα πολύ πιθανό αφού ποτέ δεν ντύνεσαι όπως πρέπει...

Υ.Γ Ψέκασα το άρωμά μου στην επιστολή για να με θυμηθείς κι εσύ τόσο πολύ, όσο σε θυμάμαι κι εγώ. 

2 σχόλια:

  1. Τι όμορφα αρωματισμένη αυτή η ζεστή επιστολή και με λόγια που μοιάζουν σαν γλυκιά σοκολάτα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου levina! Χαίρομαι που σου άρεσε :)

      Διαγραφή