Παρασκευή, 1 Φεβρουαρίου 2013

Η κατάρα των επιλογών

Δεν θέλω να μου πεις πως ήρθε η ώρα της επιλογής. Σιχαίνομαι τις επιλογές. Πάντα η ίδια ιστορία. Διάλεξε τι θα κάνεις: Γάτα ή σκύλο; Βουνό ή θάλασσα; Φούστα ή παντελόνι; Τώρα ή μετά;
Σιχαίνομαι τόσο τόσο πολύ τις επιλογές. Μακάρι να μην μου έλεγαν να επιλέξω τίποτα ποτέ! Δεν αντέχω τις τύψεις αυτών που απορρίπτω. Μέσα μου βάζω στόμα και βλέμμα στα πράγματα  και τα ακούω και τα βλέπω να τρελαίνονται με την επιλογή της απόρριψής μου. Από μικρούλα το ίδιο πράγμα συνέχεια. Και όσο μεγαλώνω, μεγαλώνουν και οι τύψεις. Μου μαυρίζουν τόσο πολύ τις σκέψεις που δεν μπορώ να ακούσω τις άλλες φωνές,τις χαρούμενες, αυτών των πραγμάτων που επέλεξα τελικά. Βάζουν τόσες πολλές σκιές στο μυαλό μου. Σιχαίνομαι να διαλέγω. Τις αντιλαμβάνομαι όλες τόσο καταστροφικά κι ας έχουν να κάνουν με κάτι ευεργετικό. Εγώ μονίμως σαν κάτι καταστροφικό τις αντιμετωπίζω. Έτσι με έμαθαν, μη ξαφνιάζεσαι...
 Δεν θέλω να μου πεις για το "αναγκαίο κακό" κάποιες φορές. Το γνωρίζω καλύτερα από εσένα. Είμαι μονίμως με μια αίσθηση δυστυχίας γύρω μου. Και ντρέπομαι τόσο που το λέω αλλά όλη μου η δυστυχία σχετίζεται με μένα και αυτά που επιλέγω. Ανησυχώ. Ανησυχώ συνέχεια για το αν διαλέγω σωστά.
Σε παρακαλώ μη μου πεις πως θα πρέπει να επιλέξω μια ακόμη φορά γιατί τότε θα με κάνεις ακόμη πιο βαθιά δυστυχισμένη. Και θες να είμαι έτσι;Ξέρω τι έχω. Θα με περνάς σίγουρα για τρελή μα δεν είμαι. Τουλάχιστον όχι έτσι όπως το εννοείς εσύ. Δεν θέλω να διαλέγω γιατί τότε ποτέ δεν θα μάθω τι θα γινόταν αν διάλεγα κάτι άλλο. Αν στα πέντε μου δεν είχα επιλέξει να πάρω γάτα ίσως να μην είχαν κλέψει το σπίτι μας γιατί ο σκύλος θα το φύλαγε. Αν είχα επιλέξει να πάμε εκδρομή στη θάλασσα να μην με είχε τσιμπήσει εκείνο το φίδι. Ίσως αν είχα επιλέξει να σπουδάσω σε άλλη πόλη να μη σε γνώριζα ποτέ. Τόσες πολλές επιλογές....Τα πάντα γύρω μας θέλουν να διαλέγουμε. Δεν μπορώ να συνεχίσω να το κάνω. Δεν είμαι άπληστη σου τ'ορκίζομαι. Μονάχα δεν θέλω να προκαλώ δυστυχία. Προτιμώ να μη γνωρίζω τίποτα παρά να γνωρίζω κάτι από επιλογή. Δεν θέλω να βλέπω μεταβολές. Μη μου το κάνεις αυτό σε παρακαλώ. Διάλεξε ότι είναι εκείνο που θα κάνει εσένα χαρούμενο. Τουλάχιστον να γλιτώσω από αυτή την κατάρα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου