Δευτέρα, 18 Φεβρουαρίου 2013

Τρελαμένο μίσος

Μη με μισήσεις. Δεν φταίω εγώ. Ποτέ δεν έφταιγα για τίποτα απ'όσο γίνονταν. Μπορούσα  να ανεχτώ ψιθύρους και βλέμματα αποδοκιμασίας από γνωστούς και άγνωστους. Αλλά από εσένα δεν μπορώ  να ανεχτώ τίποτα. Ούτε περίεργα βλέμματα, ούτε τη σιωπή σου, ούτε την αποστροφή σου. Εσένα σε ξέρω αλλιώς. Σε θέλω αλλιώς. Εσύ είσαι αλλιώς. Μη με μισείς, χαμογέλα μου, κάνε πως με αγκαλιάζεις να κάνω πως δεν βλέπω τα μάτια σου. Μη με μισείς κι εσύ. Γιατί εγώ αγάπησα σε εσένα όλα όσα εσύ έβλεπες σε εμένα. Και με αυτόν τον τρόπο κάθε μέρα λίγο-λίγο αγαπούσα κι εγώ τον εαυτό μου. Γιατί όσο βλέπω το δικό σου βλέμμα, αλλάζει και το δικό μου το βλέμμα, αυτό το κοίταγμα που παρατηρεί τον εαυτό μου. Γιατί όσο σε βλέπω να με μισείς μισώ κι εγώ τον εαυτό μου αφού μισήσω πρώτα αργά και τρομακτικά εσένα. Κι εγώ δεν θέλω να μισώ. Ούτε εσένα ούτε εμένα. Δεν φταίω εγώ, ποτέ δεν έφταιγα. Μη φεύγεις! Μείνε να μη μισήσω τον εαυτό μου.Προσπάθησε να μη σε μισήσω έχω ανάγκη να σε αγαπάω.
Νομίζω τρελαίνομαι..

5 σχόλια:

  1. Υπέροχο, άλλη μια φορά...
    Καταλαβαίνω απόλυτα τη γεύση αυτής της εξάρτησης... Δεν πρέπει όμως να αλλάζει ο τρόπος που κοιτάμε τον εαυτό μας αναλόγως του τρόπου που το κάνει αυτός που αγαπάμε!
    Καλό μεσημέρι Βιβή μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!Χαίρομαι που σου άρεσε!

      Πράγματι, δεν θα έπρεπε να αλλάζει ο τρόπος που βλέπουμε τον εαυτό μας αναλόγως με το πως αλλάζει ο τρόπος που μας βλέπει αυτός που αγαπάμε αλλά πιστεύω πως αυτή είναι η ουσία του έρωτα, η βαθύτερη αλήθεια...ότι αγαπάμε ο,τι βλέπουμε πως αγαπάνε πάνω μας...

      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
    2. Δεν έχεις κι άδικο... Λέω απλά πως δεν θα έπρεπε να γίνεται έτσι, πονάει και διαλύει αυτή μας η τάση...
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα Βιβή μου,
    θα σου έγραφα αυτό ακριβώς που απάντησες στην Μαρία Π..
    Πέρασαν πολλά χρόνια για να αγαπήσω τον εαυτό μου, όχι με την εγωιστική έννοια ...ποτέ αυτό ... και σταμάτησε πια ένα μόνο πράγμα να με νοιάζει, το πως με βλέπουν οι άλλοι, εκείνοι που δεν γνωρίζουν την ψυχή μου, τις αγάπες, τα ενδιαφέροντά μου και μόνο επιφανειακά στάθηκε το βλέμμα τους επάνω μου.
    Τα φιλιά μου κοριτσάκι μου
    Καλή εβδομάδα να έχεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λεβίνα μου,
      Είναι καλώς ή κακώς τα πράγματα έτσι όπως τα λες,δεν θα έπρεπε να μας νοιάζει αλλά πολλές φορές αυτό συμβαίνει.Νομίζω πως έγκειται στην ανθρώπινη φύση, πολύ περισσότερο δε στη φύση του έρωτα.

      Καλή σου νύχτα και πολλά φιλία!

      Διαγραφή