Τρίτη, 2 Απριλίου 2013

Ψέμματα της φθοράς

Κι αν πω πως έζησα πολύ θα είναι ψέμματα.Κι αν πω πως έζησα καλά δεν θα είναι αλήθεια.

Μπορεί να φταίει που είμαι άνθρωπος.Και που ακόμη και το πνεύμα μου συντηρείται από την ύλη μου. Είμαι φθαρτή και όλο αναζητώ την αφθαρσία.Είμαι ελεύθερη και όλο νοιώθω φυλακές. Είμαι ξύπνια και νιώθω πως κοιμάμαι. Και όταν κοιμάμαι δεν ξεχωρίζω τα όνειρα από την πραγματικότητα.

Και όλο σκέφτομαι και όλο μιλάω και συνεχώς κάτι νιώθω.Και εγώ σπάνια το αναφέρω γιατί δεν έχω  κάποιον να με νιώθει.Και όποτε βρίσκω εκείνον τον κάποιον ξεχνιέμαι και παρασύρομαι και δεν μιλώ για ψέμματα βαθιά.Μιλώ μονάχα για αλήθειες επιφανειακές σαν τις μικρές, δυσδιόρατες τριχούλες πάνω στο δέρμα μας.Μιλώ γι αυτά που θέλουν να ακούν.Μιλώ και γι αυτά που δεν με κάνουν να σκέφτομαι τη φθορά μου και πόσο λίγο ζω.

Κι αν πω πως έμαθα κάτι πραγματικά θα είναι ψέμματα κι αυτό

Κι αν έστω και λίγο πλησίασα δεν μπόρεσα ποτέ μου να το ξεστομίσω. Γιατί πως είναι δυνατόν να ξεστομήσει κανείς πράγματα βαθιά που μαθαίνει; Πως είναι δυνατόν να διαχειριστούμε το δρόμο προς τη γνώση;

Πώς να πω πως αγάπησα, έτσι βαθιά όπως το νιώθω, αφού δεν ξέρω καν πως αυτό που ένιωσα ήταν έστω και ένα μονάχα κομμάτι αγάπης;




4 σχόλια:

  1. κι έτσι ψέμα το ψέμα τη ζωή μας στεφάνι στην άγνοια πλέξαμε...
    τι μάθαμε, τι νοιώσαμε; που χάσαμε το δρόμο;

    φιλιά αγαπημένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι ζωές μας γεμάτες μικρές αλήθειες για να συντηρούν τα μεγάλα μας ψέμματα...Εμείς καμιά φορά μονάχα μπερδευόμαστε νομίζοντας τα ψέμματα για αλήθειες...

      Σε φιλώ Βίκυ μου αγαπημένη!

      Διαγραφή
  2. Ποια η αληθεια?........ανομολογητη!
    Ποιο το ψεμμα?.........κοκκινιζω!
    Αϊντε,πουλια μου...
    αλλο ενα κομματακι
    απο το παζλ των απειρων αστεριων μου...

    "Ταπεινα πατω στη γη"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι αλήθειες μας ανομολόγητες, όχι όσο και τα ψέμματά μας...

      Όλοι μας κοκκινίζουμε λιγάκι αν το σκεφτούμε, πολύ δε περισσότερο αν τις καταλάβουμε κιόλας...

      Φιλάκια γλυκιά μου agriomeli!

      Διαγραφή