Κυριακή, 28 Απριλίου 2013

Ερωτικό

Τόσο πολύ σ'αγαπάω που όταν έρχομαι κοντά σου η ανάσα μου στερεύει.Και τα χείλη μου τρέμουν.
Κάθε φορά.Ύστερα από τόσες και τόσες φορές.Όταν σε βλέπω να με πλησιάζεις το σώμα μου ηλεκτρίζεται και ξεροκαταπίνω.Τα χείλη μου πάνε να χαμογελάσουν και ντροπιασμένα το καταπνίγουν...
Κλείνουν τα μάτια μου γιατί δεν μπορώ να τα κρατήσω αρκετά ανοιχτά για να σε δουν. Θέλουν πολύ να σε κοιτάνε.Αν και μπορούν να σε βλέπουν κι ας μην σε κοιτάνε. Η μορφή σου είναι συνεχώς στο μυαλό μου. Σε κάθε σκέψη.Πριν και μετά.Εσύ εκεί.Το πρόσωπό σου στοιχειώνει γλυκά το μυαλό μου.
Τόσο πολύ σ'αγαπώ που αναγεννώ τα όνειρα που είχα και κάνω εσένα πρωταγωνιστή.Είσαι εσύ εκεί.Το κέντρο του δικού μου είναι. Το μυαλό σου δίπλα στο δικό μου.Τα μάτια σου πάνω μου.Το σώμα σου μέσα μου.Η φωνή σου φωνή μου.Εσύ,εσύ-εγώ εγώ.

Κι άμα σ'αφήνω,πάλι μπροστά μου σε βρίσκω.
Κι άμα μ'αφήνεις δεν απομακρύνεσαι.Δεν μπορείς και δεν μπορώ.Είμαστε μισοί.
Δυστυχώ μακριά σου.Δυστυχώ βαθιά και σε αποζητώ κάθε βράδυ στα όνειρα μου.Παλεύω. Συνειδητό κι ασυνείδητο για να σε βλέπω.
Κι όποτε κάνω πως φεύγω το μυαλό μου πυξίδα γίνεται και πάλι εσένα δείχνει.Λες και την πείραξες να μη δείχνει πουθενά αλλού.Και μαγνητίζεται και δεν μπορεί να πάει πουθενά αλλού.Μήτε αυτό μήτε το σώμα.Μόνο σε σένα...
Και η σάρκα μου τόσο πολύ συνήθισε τη δικιά σου να την αγκαλιάζει όπως το σώμα συνηθίζει να πίνει νερό για να ζει.

Και είναι η αγάπη μου για σένα λατρεία. Έτσι σε νιώθω συνεχώς. Σαν κάτι που δεν μπορώ να μη λατρέψω. Και είναι η αγάπη σου για μένα μαγεία.Και με υπνωτίζεις και με κάνεις να μη θέλω να ξυπνήσω.Και αν ξυπνήσω πάλι σε θέλω εκεί μαζί. Σε όλα μας μαζί.Γιατί αλλιώς τόσο ανολοκλήρωτοι θα 'μαστε που δεν θα ζούμε.




                                                    Σε εκείνον,για εκείνον,πάντα αυτός

12 σχόλια:

  1. τόσο οδυνηρό τόσο όμορφο τόσο ευλογημένο...
    και νυν και αεί...

    σε φιλώ γλυκά αγαπημένο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά αγαπημένη μου,
      πολύτιμα τα λόγια σου για μένα...

      Καλές γιορτές να έχεις, υγεία και έρωτα!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφα πρέπει να ΄ναι κει στον Παράδεισο, γιατί μου φαίνεται πως πάλι έκανα λάθος!Μυαλό και σώμα που γίνονται ένα, πέρα απ΄ τον ορίζοντα της απλής λογικής.Αλλά πάλι αυτή η πυξίδα έχει σώσει πολλά καράβια από ψυχικές ξέρες.Μπέρδεμα... κι όπως μπερδεύτηκα τώρα, έτσι φαίνεται θα μπέρδεψα και τις πόρτες.
    Το συναίσθημα να κρατήσει... καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας κρατά κάθε τι που μας κάνει ευτυχισμένους...
      Δεν τις μπέρδεψες τις πόρτες Νίκο, δοκιμές κάνεις πριν ανοίξεις τη σωστή...Όπως κάνουμε όλοι μας...

      Σε φιλώ, καλές γιορτές και σε σένα :)

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που κατάφεραν τα λόγια μου να σε ανατριχιάσουν...
      Να σαι καλά!Καλό βράδυ σου εύχομαι...

      Διαγραφή
  4. Κραταω το ερωτικο...
    Αφηνω λασκα λιγο την αγαπη.
    Ολα αυτα ειναι χαρακτηριστικα του ερωτα...
    εκτιμω...

    Παντα μπερδευονται !

    Πολλα φιλακια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν μπερδεύονται αλλά σίγουρα το ένα συναίσθημα έχει κάτι από το άλλο μέσα του...

      Φιλάκια πολλά agriomeli και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  5. ωραιο το blog σου!!!
    Καλως σε βρηκα..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έδεσε τόσο όμορφα η επιλογή της μουσικής με
    τα λόγια του κειμένου και το μικρό σκίτσο!!!
    Υπέροχα , ονειρικά λόγια ενός ερωτευμένου ανθρώπου!!!
    Μαγεία !!

    Να είσαι καλά Βιβή μου
    σε φιλώ κοριτσάκι μου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που βρήκες ταιριαστά τη μουσική τα λόγια μου και το σκίτσο...

      Να είσαι καλά κι εσύ γλυκιά μου Λεβίνα, φιλιά πολλά!

      Διαγραφή