Πέμπτη, 23 Μαΐου 2013

Κρυφό

Που θα με πας απόψε;
Σε παρακαλώ ας μη βιαστούμε απόψε, μου έλειψες πολύ.
Όποτε βρισκόμαστε τα ίδια.Τα ίδια παρακάλια, η ίδιες απαντήσεις και η ίδια κατάληξη.
Ερημιά. 
Θέα από την Πεντέλη μέσα από το παλιό,οικογενειακό αυτοκίνητο σε βραδιά με πολλά αστέρια.Με χρονόμετρο στο κεφάλι μας και πολλά παθιασμένα φιλιά.Κινητά κλειστά και θολωμένα τζάμια.Πνιχτοί αναστεναγμοί και άβολος έρωτας στο πίσω κάθισμα.
Χωρίς άρωμα, χωρίς σημάδια χωρίς λόγια.Γρήγορο με μετριασμένο πάθος.

Και έπειτα τελειώνει κι ανοίγουμε τις πόρτες να ξεθολώσουν τα τζάμια να μη μυρίζει και το αυτοκίνητο τον έρωτά μας και το καταλάβουν την άλλη μέρα τα παιδιά.Θέλω να βάλλω τα κλάματα αλλά πάνω στην πρώτη σκέψη μου ηρεμώ και τον αγκαλιάζω και μένουμε σιωπηλοί.Τον νιώθω που με κοιτάζει. Χαϊδεύει τα μαλλιά μου και κάνει πάλι την ίδια ερώτηση"Πότε λες να πηγαίνουμε;"
Κουμπώνω το φόρεμα και πάω και κάθομαι μπροστά.Ανάβω ένα τσιγάρο και εκείνος ξαναλέει
"Όχι μέσα μωρό μου, η Μ. θα το μυρίσει αύριο το πρωί"
Δεν έχω κουράγιο να πω τίποτα, στέρεψαν οι λέξεις, κουράστηκαν τα παρακάλια.Μόνο να τον κοιτώ θέλω, έτσι μισό που τον έχω.Κουράζομαι τόσο που ούτε τύψεις δεν έχω πια βαρέθηκαν φαίνεται κι αυτές να μας κυνηγούν.
Το μόνο που απέμεινε είναι ένα κρυφό μισάωρο στο αυτοκίνητο και ένα κρυφό γελάκι κάθε φορά που τον ακούω να μου κάνει ζήλιες.Και κάθε φορά γελάω γιατί σχεδόν πάω να το πιστέψω ότι πράγματι μπορεί και να ζηλεύει που θα γυρίσω σπίτι και δεν θα είμαι μόνη μου...
Δεν μπορώ να πιστέψω ακόμα πως εγώ έγινα έτσι...

11 σχόλια:

  1. Εντάξει εγώ πάλι δεν έχω λόγια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να είναι για καλό...
      χαχα
      Σ'ευχαριστώ Μαρία μου :)

      Διαγραφή
    2. Φυσικά! Μου άρεσε πολύ... Φιλιά και καλό σου μεσημέρι.

      Διαγραφή
  2. Μυστήριες οι σχέσεις των ανθρώπων αλλά ακόμη πιο μυστήριες οι προσδοκίες τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι έναυσμα για τεράστια κουβέντα...Σίγουρα όμως κάποιες σχέσεις σχετίζονται με τις προσδοκίες και το αντίθετο...

      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  3. Ουαοαυ..βασικά το διάβαζα και νόμιζα πως το έγραφα εγώ! Τόσο ταυτίστηκαα! έγινες ήδη αγαπημένΗ! φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω κατά πόσο είναι ευχάριστο το ότι ταυτίστηκες με μια τέτοια ιστορία...
      Χαίρομαι που σου άρεσε, σε φιλώ!

      Διαγραφή
  4. όταν ακόμα και το ολόκληρο, κάποιες φορές, λίγο σου φαίνεται
    πως μπορεί ν' αντέξεις το μισό;

    καλημέρα αγαπημένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό αναρωτιέμαι κι εγώ Βίκυ μου...
      Πως αντέχει κανείς να ζει υπ αυτές τις συνθήκες, με ψίχουλα αγάπης...

      Καλό μήνα αγαπημένη!

      Διαγραφή
  5. κι όμως μπορεί στ αλήθεια να ζηλεύει... αλλά και τι μ αυτό;
    χορταίνεις έτσι τον έρωτα;
    καλό βράδυ!
    να είσαι καλά!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι αν ζηλεύει κανείς με τέτοια σχέση είναι το λιγότερο περίεργο...
      Σίγουρα δεν μπορεί κανείς να χορτάσει τον έρωτα υπ'αυτές τις συνθήκες...
      Καλή συνέχεια,πολλά φιλιά!

      Διαγραφή