Τρίτη, 3 Σεπτεμβρίου 2013

Κενή

Δεν ξέρω τι φταίει.Υποθέτω η φύση μου.Τα ρίχνω σ'αυτή πάντα όλα- σε σένα μπορώ να το εμπιστευτώ.ίσως να ευθύνεται στα αλήθεια αυτή για ότι μου συμβαίνει,για ότι συμβαίνει και στους δυο μας.Αυτή έκανε εμένα ευαίσθητη,εγωίστρια με νεύρα ευαίσθητα και σκληρή ψυχή.Αυτή φταίει που δεν μπορώ να αγαπήσω στα αλήθεια. Προσπαθώ ειλικρινά ή τουλάχιστον κάνω ότι περνά από το χέρι μου. Μου είναι αδύνατον να αγαπήσω.Νομίζω πως αγαπάω αλλά πώς γίνεται να αγαπάω χωρίς αλήθεια;Χωρίς χώρο;Χωρίς εμπιστοσύνη;Μονάχα εμένα αγαπώ κι εκεί δεν τα καταφέρνω και πολύ καλά.Είμαι μόνη μου με μια ψυχή να μ'ακολουθεί ακουσίως.Κρυμμένη σαν χελώνα στο καβούκι της όταν φοβάται.
Είμαι ανίκανη να αγαπώ γιατί φοβάμαι να δίνω τα κομμάτια μου σε κάποιον άλλον.Φοβάμαι πως ακόμα κι αν πάρω πίσω τα κομμάτια κάποιου άλλου δεν θα καλύψουν το κενό που άφησαν τα δικά μου όταν τα αποχωρίστηκα.
Δεν είναι όλων ο προορισμός ίδιος.Δεν έχω αλήθειες μέσα μου.Είμαι κενή και φοβητσιάρα Φοβάμαι μέχρι και τις ίδιες μου τις σκέψεις.Αυτά που σκέφτομαι και λέω αυτή τη στιγμή τα τρέμω γιατί συννηδητοποιώ τι είμαι.Και αλήθεια σου λέω δεν μπορώ να το αντέξω...Είναι τόσο αβάσταχτο...

2 σχόλια:

  1. Κανένας άνθρωπος δεν είναι ανίκανος να αγαπήσει... απλώς υπάρχουν πληγωμένοι και μη πληγωμένοι, φοβισμένοι και θαρραλέοι, περισσότερο ευαίσθητοι και λιγότερο ευαίσθητοι. Όπως και να'χει, είναι μάλλον θέμα κατάλληλου συντρόφου. Ένας... ανάλογος σύντροφος θα μπορέσει να σε διαχειριστεί και να σε κάνει να ανοιχτείς περισσότερο, να τον εμπιστευτείς... Και ξέρεις, δεν είναι πάντα ανάγκη αν δίνουμε τα κομμάτια μας. Η σωστή αγάπη δεν μας το ζητάει. Κι όσα δίνουμε να είσαι απόλυτα σίγουρη πως αν δοθούν εκεί που πρέπει... δεν είναι για να μετανιώνουμε... εκεί βρίσκεται η ευτυχία! Κάπου εκεί... Έτσι νομίζω.

    Καληνύχτα... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο,αλλά βλέπεις πιστεύω ακράδαντα πως την εικόνα του εαυτού μας τη φτιάχνουν οι άλλοι...Καλώς ή κακώς...

      Σε φιλώ γλυκιά μου!

      Διαγραφή