Τρίτη, 5 Νοεμβρίου 2013

Το τέρας μέσα μου

Θα θελα να πνίξω το τέρας που γέννησα.Να σφίξω γερά το λαιμό και να το αφήσω να χαθεί στα χέρια μου.Θα θελα να το σκοτώσω.Είναι το προϊόν κάθε λάθους μου ξεχασμένου,κάθε σκέψης πικρής κάθε ενέργειας αμαρτωλής.Όλων αυτών είναι προϊόν το τέρας μου.
Μα εγώ το γέννησα κι όσο κι αν το σιχαίνομαι νιώθω πως κάπου μέσα μου πρέπει να το αγαπάω.Πρέπει να το εξημερώσω πριν προλάβει να μεγαλώσει και να με καταπιεί.
Μη με ρωτήσεις πως να το κάνω.Δεν ξέρω τι να σου πω.Υποθέτω χρειάζεται υπομονή.Ίσως χρειάζεται αγάπη ίσως κι αυτοπεποίθηση.
Δεν ξέρω τι να υποθέσω.Νιώθω σαν να μεγάλωσε πριν ακόμη το γεννήσω.Με σκοτώνει όσο εγώ προσπαθώ να το εξημερώσω.Καμιά φορά του λέω "σώπασε,θα γίνεις κάποτε κι εσύ καλό.Θα γίνεις έτσι όπως εγώ σε θέλω.Εξημερωμένο κι απαλλαγμένο απ' ο,τι σε έπλασε.Μαζί θα ξεχάσουμε.Μαζί πρέπει να τα ξεχάσουμε όλα.Μη με σφίγγεις,με πονάς,θα πεθάνω..."
Καμία φορά χαλαρώνει λίγο τα χέρια από το λαιμό και με κοιτά στα μάτια.Κάτι ζητάει αλλά δεν καταλαβαίνω.Κι όσο το κοιτάζω με απορία εκείνο αγριεύει πάλι και τεντώνει τα χέρια.
Με μισεί ο εαυτός μου για όσα έχω κάνει.Kαι στο ορκίζομαι θα ήθελα να τον εξημερώσω μα τον τρόπο δεν το γνωρίζω.Δεν μ'ακούει όπως δεν ακούω κι εγώ κανένα.Με κάνει να πονάω και να συνηθίζω το πόνο με κάνει να θυμάμαι και να ζω μέσα σε ο,τι με βασανίζει.
Καταραμένο τέρας,με εκδικείσαι πριν σε γεννήσω,πας να με κάνεις ίδια με σένα για να μη μπορώ να σε σκοτώσω ούτε και να σε ηρεμώ.Σε φοβάμαι..

8 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ :)
      Εύχομαι καλή συνέχεια!Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. αγάπη μου;
    αγάπησέ το, το μέσα σου τέρας. εκείνο πονάει πιο πολύ από σένα... στάσου στοργική απέναντί του και κείνο δεν μπορεί παρά να λυγίσει...
    χρόνια το μισούσα, το πάλευα... ώσπου κατάλαβα πως, μόνο μ' αγάπη θα το μερέψω...

    τι όμορφα που γράφει η ψυχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλει αγάπη αλλά πώς να του τη δώσω που δεν ξέρω τον τρόπο;Θα ψάχνω να τον βρω μέχρι να το ηρεμήσω...

      Φιλιά αγαπημένη μου!

      Διαγραφή
  3. Αν δεις τα τερατα εκει εξω
    ειναι πιο φοβερα και τρομερα...
    δεν παλευονται λεμε.
    Το δικουλι σου,Βιβη μου,
    ισως και να γινει το pet σου αναπαντεχα...
    καποια λυγισμενη στιγμη ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα τέρατα πολλά όπως λες αλλά με αυτό που συνυπάρχω πρέπει πρώτα να τα βρω.Μονάχα έτσι θα μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε εξάλλου οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί εκεί έξω...

      Γλυκό φιλί!

      Διαγραφή
  4. Οι μάσκες...τα τέρατα... οι άλλοι μας εαυτοί....
    θα υπάρχουν πάντα...θα φεύγουν και θα έρχονται... :(

    Σπαρακτικό κείμενο..πειράζει που ταυτίστηκα τόσο?????

    Σε φιλώ όμορφη!
    ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ο καθένας που περνά με τον εαυτό του χρόνο ίσως να ταυτίζεται.Δυστυχώς πρέπει να βρούμε τρόπο να μην ταράζουμε το τέρας μέσα μας,να το εξημερώνουμε...

      Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια,ανταποδίδω τα φιλιά :)

      Διαγραφή