Δευτέρα, 5 Μαΐου 2014

Πολύ συγκεκριμένος παραλήπτης

Δεν μπορώ  να κάνω τίποτα άλλο από το να λατρεύω τόσο απεριόριστα,τόσο μοναδικά,τόσο ανυπέρβλητα εκείνον τον άνθρωπο που μου δίνει ώθηση να δημιουργώ.
Ο κοινός παραλήπτης,η αγάπη που μεγαλώνει,ο ερωτισμός που δεν χωρά σε λέξεις παρά μόνο σε εκείνες που κατοικούν μακριά από εδώ,στα νοερά εκείνα μέρη που μόνο η σκέψη του μπορεί να με πηγαίνει.Αυτός.
Αυτός που είναι ο,τι πιο όμορφο έχω δει,ο,τι πιο υπέροχο με έχει αγγίξει κι ο,τι πιο έξυπνο μου έχει μιλήσει.Αυτός,εκείνος το άλλο μου είναι,οι αισθήσεις που συμπληρώνονται και η ένταση που δυναμώνει.Όλα για εκείνα τα χέρια που μπλέκονται πάνω στα δικά μου και για εκείνο το στέρνο που κολλάει στην πλάτη μου κάνοντάς με να ακούω την καρδία του να χτυπάει πάνω μου.Όλα γι'αυτά,κι εκείνο το συναίσθημα την αμέσως επόμενη στιγμή του οργασμού  μου όταν σε βλέπω να μου χαμογελάς κι ύστερα πάλι να με φιλάς σα να μη χορταίνεις.
Παλεύω με το χρόνο αγάπη μου.Μακάρι να πάγωνε όταν είμαι μαζί σου και να έτρεχε όταν είμαι μακριά σου.Και να μπορώ να σε φιλάω και να μπορώ να κάνω έρωτα μαζί σου όποτε σε θέλω.
Αγάπη μου,αυτός σου ο έρωτας είναι ένα ποίημα δίχως τέλος,είναι,είναι....

4 σχόλια:

  1. αυτά τα γράμματα για πολύ συγκεκριμένο παραλήπτη... αυτά τα υπέροχα γράμματα... αυτή η σαρωτική, η παντοδύναμη αγάπη...
    σε φιλώ ομορφιά μου πολυαγαπημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά είναι κομμάτια που βγαίνουν από μας και πάλι σε εμάς γυρνάμε.
      Υπέροχη μου,σε φιλώ!

      Διαγραφή
  2. Μην παλευεις κατι που δεν υπαρχει....ο χρονος ας πουμε.
    Να νιωθεις.....μονο να νιωθεις.....Σσσσσςςςςςς...

    Καλο ξημερωμα,Βιβη μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια κουβέντα αυτό το μην,πως να μη παλεύω με κάτι ανθρώπινο που τόσο πολύ όλα τα ορίζει;
      Γλυκό φιλί αγριομελένια μου!

      Διαγραφή