Τετάρτη, 18 Ιουνίου 2014

Άρωμα νυχτολούλουδου

Η νύχτα είναι ανθισμένη και μυρίζει κάτι από νυχτολούλουδο.Μου προκαλεί σφίξιμο στο στομάχι.Ένα απροσδιόριστο αίσθημα κενού που όσο μυρίζω τη νύχτα αυτό μεγαλώνει και με κάνει να ανατριχιάζω και να αναρωτιέμαι τι φταίει.Η πληρότητα μου μικραίνει και εκείνο το αχόρταγο αναζητά κάτι να καταπιαστεί και να ηρεμεί.Το στομάχι μου ανακατεύεται υπερβολικά.Το άρωμα εκείνης της νύχτας όσο περνά η ώρα με αηδιάζει.Με αηδιάζει τόσο που θέλω να τα βγάλω όλα.Κλείνω όλα τα παράθυρα και ρίχνω νερό στο πρόσωπό μου να συνέλθω.Είναι αδύνατο να συνέλθω η νύχτα η
ανθισμένη έχει κατακλύσει την όσφρηση μου και σχεδόν με έχει κάνει να παραλύω.Ανατριχιασμένη,θολωμένη,ζαλισμένη.Αναγκαίο κακό ο εμετός.Και αυτή η εξαγωγή του σώματός μου κάνει λίγο τη νύχτα να σταματήσει να μυρίζει αυτό το ενοχλητικό νυχτολούλουδο,αυτό το άρωμα που συνήθιζε να μου αρέσει αλλά απόψε μου προκάλεσε αυτή την απίστευτη δυσφορία.Λουσμένη από τον ιδρώτα κι ανατριχιασμένη ακόμα προσπαθώ να ξεχάσω εκείνο το απίστευτο σφίξιμο.Τελειώνει,τελειώνει,τελειώνει. 
Η νύχτα είναι ατελείωτη.Το νυχτολούλουδο τρύπωσε μέσα από το τζάμι κάνοντας όλο το δωμάτιο μου να μυρίζει ασφυχτικά αυτή τη μυρωδιά.Δεν ξέρω τι φταίει και δεν μπορώ να το αντέξω. Δεν ξέρω τι είναι εκείνο που τόσο με αδειάζει.Κι ύστερα αυτό το τόσο απρόσμενο,τόσο καταλυτικό,στεάχωρο και μάταιο.
Ένα φιλί για καληνύχτα.Φιλί τα μεσάνυχτα.Φιλί που μυρίζει τσιγάρο και αλκοόλ.Φιλί σχεδόν μεθυσμένο χωρίς ιδιαίτερη όρεξη.Φιλί που αντανακλά και μυρίζει τέλος.

8 σχόλια:

  1. Φιλί που μυρίζει τσιγάρο και αλκοόλ.Φιλί σχεδόν μεθυσμένο χωρίς ιδιαίτερη όρεξη.Φιλί που αντανακλά και μυρίζει τέλος. Φιλί που σκεπάζει την εφιαλτικά ασφυχτική μυρωδιά του νυχτολούλουδου. για εκείνο το βράδυ... για όποιο βράδυ που έτσι απρόσμενα θα έρθει πάλι...
    σ' αγαπώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...Όπως έρχεται και κάθετί βαθύ.
      Βίκυ μου,το ξέρω,μα πιο πολύ το νιώθω και το ανταποδίδω στο μέγιστο βαθμό που μπορώ.
      Πάντα σ'ευχαριστώ για όλα!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο κείμενο!
    Καλή μας εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!Χαίρομαι που σου άρεσε!Καλή μας συνέχεια λοιπόν! :)

      Διαγραφή