Τετάρτη, 25 Ιουνίου 2014

Προστασία

Την προστασία που μου παρέχει εκείνος,εκείνος ο τόσο υπέροχα δικός μου,είναι μια προστασία διαφορετική.Είναι τόσο ιδιαίτερη που δεν μπορεί να συγκριθεί με καμία άλλη.Δεν θα μπορούσε να περιγραφεί καν αρκετά καλά ούτε ως "κοντά του νιώθω ασφάλεια" γιατί σε καμία περίπτωση δεν ισχύει αυτό.Δεν υπάρχει ασφάλεια στον έρωτα.Νιώθεις διαρκώς ανασφαλής και φοβάσαι μη χάσεις αυτό το πολύτιμο που βλακωδώς θεωρείς δικό σου.Κι όμως, όσο είμαι μαζί του και μπορώ να τον λέω,μπορώ να τον νιώθω δικό μου επιμένω στην προστασία τη μοναδική που μου χαρίζει.Γιατί εκείνος μπορεί και κρατά μακριά μου το θάνατο.Κι όσο πιο πολύ μαζί μου είναι,ξέρω πως τίποτα κακό δεν μπορεί να με βρει.Γιατί αυτό κάνει ο έρωτας,πότε ταυτίζεται και πότε στέκεται μίλια μακριά του θανάτου.Και μόνο με ένα συναίσθημα δυνατό σαν κι αυτό μπορούμε να τον κρατήσουμε μακριά.Και μόνο έτσι μπορούμε να αφεθούμε σε χρόνο μακαριότητας και ονειρώδους έκστασης.Αυτή η ιδιαίτερη ευδαιμονία που πουθενά και με κανέναν άλλον τρόπο δεν μπορεί κανείς να νιώσει επιμένω να τη λέω προστασία.Γιατί ακόμη κι αν είναι αυταπάτη,επιμένει να με περιβάλλει μ'αυτή και να με κάνει να νιώθω πιο ζωντανή,πιο προστατευμένη,πιο αθάνατη από ποτέ.

2 σχόλια:

  1. "εκείνος ο τόσο υπέροχα δικός μου".... σ' εκείνο το κουκούλι είθε για πάντα προστατευμένη...
    ματάρες μου αγαπημένες, δυνατά σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βίκυ μου άργησα πολύ να σου απαντήσω αλλά δεν είχα πρόσβαση για να το κάνω.

    Μακάρι να είναι πάντα έτσι για να μπορώ να ξορκίζω το θάνατο κοντά του.
    Αγαπημένη μου,φιλί πολύ μεγάλο και ευχές για ευτυχισμένη και δημιουργική νέα σεζόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή